2018/03/23

Padla L Mária: Hülyeség - Irónia - ... Vigadás van (Nem könnyű olvasmány az biztos.)😥☣👀😂



Nah, sírva vigadjunk!!🤭
*
Há! lákodálom van a mih uccánkbáh, háj de rüttyú tyúhh!!
*
Na szóval.
Há!! ..... ányám ides ányám, mé szűűtttéja világráh,
méjnem dobtáhh, jinákább,  engöm,  a zavarrros Tisssszábah!!
Ájjj, jájjj, jájjj, jáj!!

*
- Pista bácsiii!! Tudja -e, h mi az a terrorizmus??
- Há honne tunnnám, 30 éve nős vagyok!!
- Oszt mi ebbű  a tanúúságg??
- Az, h nem  kööö megnőőssüüünih!!
- Na ugye. A hülyeségnek is van határa, meg a hülye "vicceknek" is.
- Najugye amőbá agyuu!!
*
- Há Jóská tehh! méénc - e szavaznije!?
- Hé honne mennék ehh.
- Osz kire he??
- Nem mondom én aztat meg neked.
- Oszt megondútan erőősen, h kire je, .....  he??
- Há honne??
- Na kire je, mondod e vagy .... ütlek eseee hanyatt ee!!??
- Nemtom. Ez is zsákmányolki, mög az zsákmányolki, ..... ottan edőőntöm.
- Na jóóvanakkkooo amőbáh.
- Mijaz az amőbáh??
- Hááá, ..... te.
- Oszt az jóó??
- Jóó biza. Na, ágya isten!!
- Ágya.

*
---
*
Na, oszt vaoot eccce, h választás előtt e. Na, meg mááá vaoot internet e. Na, oszt ooovassa a progromokat, h kinek mi van írva, mit akar csinyálni e. Mindét, amik vaootak, h megokossoggyak. A zagyam majd kifacsarodott, mire végig nyaaadostam a zaoodalakat. Na, mondok, az x párt e, az jaooo lesz, ....... gondúútam e.
Na, nema,!! Ájájj!! Utána e, úgy elfelejtették, h mit írtak, mit montakk mint a fen e!!
Nem mék én mán sose szavazni. Minek e? Annyit szavazatttyuk leszen, amennyi kööö nekijjük e, osztán lesz valahogy. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése